بازی زیبا و هیجانی Stubbs the Zombie

دانلود بصورت پارت های ۹۰۰ مگابایتی

 

دانلود بازی زیبا و هیجانی Stubbs the Zombie برای کامپیوتر PC

 

دانلود بازی زیبا و هیجانی Stubbs the Zombie برای کامپیوتر PC

در این بازی شما در نقش یک زامبی هستید !  این در حالی است که در ابتدای بازی شما عاشق یک زن می شوید  . می دانیم که زامبی ها در آفریقا سکونت داشتند در حالی که آدمیان عادی نیز آدمخوار بودند ! کارکتری که گیمر وظیفه ی هدایت آن را دارد بعد از مدتی دچار آسیب مغزی می شود . در بازی شما قابلیت این را دارید که از انواع ماشین ها استفاده کنید.البته انواع ماشین های قوی و جنگی . در  بعضی مواقع هم به ماشین های عادی هم وارد می شوید و رانندگی می کنید. زامبی هایی که شما مغزشان را خورده اید با پلیس ها و انسان ها و نیرو های امنیتی درگیر می شوند و راه را برای شما هموار می کنند .

 

 

 

مشکلات رایج : 

۱) اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور ParsaSpace دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور RapidShare و یا Uploadbaz و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

 

Clip4U.org

 

دانلود در ادامه مطلب